Veel gestelde vragen
Hoe kan ik mijn lijstje delen?
Je kan je lijstje eenvoudig delen via:
e-mail
sociale media-kanalen (Facebook, Twitter, Whatsapp, …) *
sms *
Of je kan je lijstnummer en pincode ook gewoon gebruiken en dit toevoegen op een papieren uitnodiging of kaartje.
* Opgelet: afhankelijk van het toestel waar je je op bevindt zullen sommige mogelijkheden niet beschikbaar zijn. Zo kan je enkel via een smartphone je lijstje delen via Whatsapp en sms. Dit is niet mogelijk via een PC.
Hoe kan ik een artikel toevoegen aan mijn lijstje?
Je kan op 3 manieren een artikel toevoegen aan je lijstje:
Je geeft het artikel in via de zoekfunctie en zet ze zo op je lijstje.
Surf naar de DreamLand-webshop en voeg van hieruit artikels toe aan je lijstje. Super eenvoudig!
Voeg zelf een artikel toe aan je lijstje o.b.v. een omschrijving en URL.
Ik vind het artikel dat ik wil toevoegen niet via de zoekfunctie?
Geen zoekresultaten? Dan check je best volgende zaken even:
Kijk de schrijfwijze na.
Gebruik een synoniem.
Probeer een minder specifieke zoekterm.
Als dit alles toch nog niet zou werken kan je ook surfen naar dreamland.be en van hieruit een artikel toevoegen aan je lijstje. Moest je het dan nog niet vinden kan je steeds een artikel zelf toevoegen aan je lijst. Door volgende zaken in te vullen:
Productbenaming
Prijs
Locatie waar je het artikel kan kopen
URL van de website waar je dit artikel kan vinden
Kan ik een artikel toevoegen aan mijn lijstje dat niet te koop is bij DreamLand?
Je kan eenvoudig een artikel toevoegen dat niet te koop is bij DreamLand. Klik op “voeg zelf iets toe” en vul de volgende zaken in:
Productbenaming
Prijs
Locatie waar je het artikel kan kopen
Url van de website waar je dit artikel kan vinden
Kan ik een artikel dat door iemand gekocht is terug beschikbaar zetten op mijn lijstje?
Dit kan jammer genoeg niet. Je kan het artikel wél verwijderen en opnieuw toevoegen aan je lijstje. Op deze manier zal dit terug beschikbaar zijn op je lijstje.
Kan ik de prijs van een duur artikel opsplitsen in schijven?
Dit is momenteel jammer genoeg nog niet mogelijk.
Kan ik het thema van mijn wenslijstje aanpassen?
Ja dit kan je doen door naar je lijstje te gaan en hier te klikken op “instellingen”. Hier kan je dan een ander thema kiezen.
Waar vind ik mijn lijstnummer?
Dit kan je terug vinden door naar je lijstje te gaan en hier op de knop “delen” te klikken. Hier kan je zowel je lijstnummer als je pincode vinden.
Kan ik de geheime code van mijn verlanglijstje wijzigen?
Dit kan je eenvoudig doen door naar je lijstje te gaan en hier op de knop “delen” te klikken. Hier kan je dan makkelijk je geheime code wijzigen.
De datum van de gelegenheid van mijn verlanglijstje is voorbij? Kan ik dit lijstje dan nog wijzigen?
Zeker, je kan gewoon doorklikken naar je lijstje en alle functies gebruiken. Je kan de datum van je gelegenheid ook telkens aanpassen bij de instellingen van je lijstje.
Hoe kan ik een verlanglijstje terugvinden?
Een verlanglijstje kan je enkel vinden als je een persoonlijke uitnodiging hebt gekregen via e-mail of sociale media. In dit geval volstaat het om op de link te klikken en dan krijg je meteen toegang tot het lijstje.
Je kan een lijstje ook telkens raadplegen o.b.v. het lijstnummer en de geheime code. Deze kan je
hier
dan ingeven.
Het is niet mogelijk om een lijstje zelf op te zoeken o.b.v. e-mailadres of naam van de lijstlegger.
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van de artikels waarvan ik heb aangegeven dat ik ze zal aankopen?
Eerst en vooral moet je zeker even kijken in de spamfolder van je e-mailaccount. Bij elke bestelling krijg je telkens een e-mail met de bevestiging van je bestelling en een link naar de artikels waarvan je hebt aangegeven dat je ze zal kopen. Als je deze mail toch niet terugvindt kan je ons best contacteren zodat we dit kunnen nakijken.
Ik heb aangegeven dat ik een artikel wens aan te kopen en ik heb dit zo doorgestuurd. Kan ik dit nadien nog wijzigen?
Als je hebt aangegeven dat je een artikel ging aankopen en op bevestigen hebt geklikt, kan je dit nadien niet meer wijzigen. Geen nood, je kan wel aan de lijstlegger laten weten dat je uiteindelijk beslist hebt om dit artikel niet aan te kopen. Hij of zij kan dit artikel dan opnieuw toevoegen aan het verlanglijstje.